top of page
7.png

VALEANT (Swiss Pharma)

PRSA PRO ŽIVOT

image002.png

Guerilla & Viral

7.png
b.jpg

Společnost Valeant (dceřiná firma Swiss Pharma) vstoupila na český trh s novou značkou instantních kontaktních čoček BioTrue. Problémem byla nulová awareness značky nejen u spotřebitelů kontaktních čoček, ale také u prodejců. Navíc klient měl pro celou kampaň minimální prostředky (300.000 Kč). Cílem bylo tedy zvýšit znalost značky a také oblibu jak u prodejců kontaktních čoček, tak jejich zákazníků.

Využili jsme “vědecké studie”, která byla hojně publikovaná v českém tisku a na informačních serverech. Říká, že pohled na ženská prsa prodlužuje život. Tuto studii jsme využili jako základní pointu virálního videa. Připravili jsme video, ve kterém prostřednictvím skryté kamery tým BioTrue sleduje, kolik lidí se nepodívá na prsa krásné květinářky, která zákazníky obsluhuje. Zákazníkům, kteří se na prsa nepodívají pak tým BioTrue poskytne dárek v podobě ročního balení kontaktních čoček BioTrue. Značka tak díky svému produktu prodlužuje lidem život. Video jsme šířili především prostřednictvím sociálních sítí a informačních serverů.

Zaznamenali jsme cca 300 000 shlédnutí. Na jedno shlédnutí tedy klient vydal 1 Kč.

Míra sdílení na sociálních sítích i přes nepříznivé algoritmy FB byla vysoká a spot spontánně přebíraly servery jako např. extra.cz, promuze.cz, blesk.cz nebo muzskystyl.cz a další.

Mezi prodejci kontaktních čoček se značka BioTrue stala velmi rychle známou a poměrně oblíbenou. Podíl na trhu stoupl během roku z 0 na 3,9% ačkoliv značka nerealizovala jiné marketingové aktivity.

c.jpg

KREATIVITA . ZKUŠENOST . SPOLEHLIVOST

Underline a. s.

Masarykovo nábřeží 1

Galerie Mánes
110 00 Praha 1

Kontaktujte nás.

Děkujeme za zprávu.

bottom of page