RSTS
MIMINA
Integrovaná kampaň, TV
Vytvořit ucelený koncept, který by podpořil image a známost značky RSTS a upevnil její pozici mezi leadery mezi stavebními spořitelnami. Sekundárním cílem byly nové smlouvy o stavebním spoření.
Základním prvkem jsou miminka, demonstrujeme touhu dětí po stavebním spoření již od malička. Vkládáme jim do úst vtipné dialogy na téma SS a jeho výhody a přizpůsobujeme je danému nosiči v daném prostředí. Ústředním komunikačním kanálem byla televize formátu 30“ a 3 x 10“, podpořená celostátně bigboardy, CLV, printovou inzercí na regionální bázi, bannerovou a PPC reklamou, dropmailem, rádiem a guerillou.
Naprostá většina 97 % spontánních reakcí na kampaň byla emočně výrazná a pozitivní.
Během promotion jsme uzavřeli o 14 % více smluv než byl stanovený cíl.
KREATIVITA . ZKUŠENOST . SPOLEHLIVOST
Underline a. s.
Masarykovo nábřeží 1
Galerie Mánes
110 00 Praha 1
Kontaktujte nás.