top of page
7.png
pernicek.png
Ing Pojistovna.jpg

PERNÍČEK

Direct mail

7.png
ING_slozena krabicka s pernikem.tif

Zvýšit počet uzavřených smluv na životní pojištění a najít netradiční cestu oslovení.

Muži i ženy ve věku 35–55 let.

Klienti ING, kteří již v minulosti obdrželi nabídku připojištění pro případ smrti následkem úrazu.

gingerbread_man_real.jpg

V ČR je obvyklý problém s poškozením zásilek při distribuci prostřednictvím České pošty. Tento negativní aspekt byl proměněn v záměrnou výhodu. Klient obdržel 3D zásilku s perníkovým panáčkem - symbolem člověka a dvojsmyslný headline „PŘEŽIL TO?“ Tento typ zásilky byl pro finanční instituci ING velmi neobvyklý a nastartoval sérii kreativnějších direct mailů.

KREATIVITA . ZKUŠENOST . SPOLEHLIVOST

Underline a. s.

Masarykovo nábřeží 1

Galerie Mánes
110 00 Praha 1

Kontaktujte nás.

bottom of page