BALÍČEK
Integrovaná kampaň
Navrhnout koncept na získání nových zákazníků mimo stávající zásobovací území E.ON, core kampaně spočívá v informaci o produktové nabídce společnosti E.ON a zvýšení povědomí o značce E.ON mezi potenciálními zákazníky.
Potenciální noví zákazníci (20 – 30 % obyvatelstva, většinou stávající zákazníci konkurence pro plyn i elektřinu).
Návrh konceptu jsme postavili na komplexnosti produktové nabídky, která obsahovala s minimálními náklady hned tři produkty - elektřinu, plyn a servis (který zatím nikdo z konkurence nenabízí). S produktovou nabídkou jsme pracovali jako s „Balíčkem“ a tomu jsme přizpůsobili i kreativu a message: „S Balíčkem od E.ON ušetříte balík.“ V integrované komunikační kampani jsme využili maximum médií. Jako např.: drop mail, rádio, handy média, tiskovou inzerci, vklady, BB, CLV, internetové bannery nebo hostess promo.
KREATIVITA . ZKUŠENOST . SPOLEHLIVOST
Underline a. s.
Masarykovo nábřeží 1
Galerie Mánes
110 00 Praha 1
Kontaktujte nás.