Cílem bylo podpořit vnímání značky Albert jako ideálního místa pro předvánoční nákup. Zvýšení preferencí značky.
Stávající zákazníci řetězce Albert, rodiny s dětmi.
Promotion byla postavena synergicky s ATL imagovou kampaní. Hlavním nástrojem promotion byla internetové aplikace Rozsviťte Česko. Uživatelé zasílali fotografie ze svého vánočního pečení a jejich vložením do aplikace se rozsvítilo světlo na mapě ČR. Soutěž běžela po dobu 29 dní, zapojilo se celkem 686 uživatelů a společně nahráli 1 163 fotografií. Každý den byl vylosován jeden výherce, který získal sadu pyrotechniky. Celkovým vítězem se stala nejvíce rozsvícená pobočka, kde byl uspořádán velkolepý novoroční ohňostroj.
KREATIVITA . ZKUŠENOST . SPOLEHLIVOST
Underline a. s.
Masarykovo nábřeží 1
Galerie Mánes
110 00 Praha 1
Kontaktujte nás.