MĚL JSEM SE LÍP UČIT
International Education Society Ltd
Guerilla & Viral
Cílem kampaně bylo zvýšit awareness a návštěvnost internetového rozcestníku o vzdělání www.skoly.cz při minimální investici do marketingové komunikace. Internetový server www.skoly.cz byl před kampaní takřka neznámý.
Rozhodli jsme se využít ustáleného rčení, které často říkají rodiče svým dětem: „Když se nebudeš učit, skončíš u lopaty“. Po dohodě se stavební firmou a jejími dělníky jsme kopáče oblékli do triček s nápisem „Měl jsem se líp učit – www.skoly.cz“. Dělníci v těchto tričkách vykonávali svou obvyklou pracovní činnost na Václavském náměstí během jednoho dne. Přitom se fotografovali s kolemjdoucími a poskytovali rozhovory zástupcům médií. Kampaň získala okamžitě obrovskou pozornost společnosti i médií. Šířila se dál virálním způsobem, doslova zlidověla. Lidé chtěli trička!
KREATIVITA . ZKUŠENOST . SPOLEHLIVOST
Underline a. s.
Masarykovo nábřeží 1
Galerie Mánes
110 00 Praha 1
Kontaktujte nás.