7.png
vicko_logo_FINAL2.png

DOBRÁ VODA (PODĚBRADKA)

PES_FINAL_up_novy.png

VELKÁ RODINNÁ A(U)KCE

Promotion & Loyality Program

7.png
wobler_FIN.png

Připravili jsme mechaniku, která se skládala ze dvou nezávislých soutěží, z nichž každá byla postavena pro jiný segment účastníků promotions. Lidé mohli získat instantní výhru (plyšového psa) anebo se zúčastnit aukce, ve které mohli vyhrát drobné (např. stolní hry) anebo hodnotnější incentivy (xbox, dovolená). Měnou v aukci byla víčka z balení Dobré vody. K tomu jsme připravili komplexní kampaň zahrnující tag-on ke spotu, instore komunikaci, digital, CLV, print atd…

Soutěžící nám zaslali důkaz o nákupu více než 2,2 milionů lahví Dobré vody, což je o desítky procent více, než v jiné soutěži konané před dvěma lety s podobným rozpočtem.

Segment balených vod poslední roky ztrácí na objemu. Dobrá voda se proto rozhodla podpořit prodej produktu promotion a výraznou in-store komunikací.

paletové vystaveni_NEW3.jpg
jista vyhra.jpg
WEB_1.jpg
WEB3_1.jpg

KREATIVITA . ZKUŠENOST . SPOLEHLIVOST

Underline a. s.

Masarykovo nábřeží 1

Galerie Mánes
110 00 Praha 1

mmm.jpg
danca-3.png

Dana Řeháčková

Account manager.

Kontaktujte nás.