Připravili jsme mechaniku, která se skládala ze dvou nezávislých soutěží, z nichž každá byla postavena pro jiný segment účastníků promotions. Lidé mohli získat instantní výhru (plyšového psa) anebo se zúčastnit aukce, ve které mohli vyhrát drobné (např. stolní hry) anebo hodnotnější incentivy (xbox, dovolená). Měnou v aukci byla víčka z balení Dobré vody. K tomu jsme připravili komplexní kampaň zahrnující tag-on ke spotu, instore komunikaci, digital, CLV, print atd…
Soutěžící nám zaslali důkaz o nákupu více než 2,2 milionů lahví Dobré vody, což je o desítky procent více, než v jiné soutěži konané před dvěma lety s podobným rozpočtem.
Segment balených vod poslední roky ztrácí na objemu. Dobrá voda se proto rozhodla podpořit prodej produktu promotion a výraznou in-store komunikací.
KREATIVITA . ZKUŠENOST . SPOLEHLIVOST
Underline a. s.
Masarykovo nábřeží 1
Galerie Mánes
110 00 Praha 1
Kontaktujte nás.