Klient
AHOLD
Kampaň
„Agenti“
Nástroje
Brand Building, Events, Guerilla
Náhledy
Popis

Ahold řešil významný problém spojený s negativním cenovým vnímáním značky Albert u klíčových cílových skupin. Jak říci zákazníkům, že Albert není drahý výrazným a netuctovým způsobem? Tak vznikli „Agenti“, jejichž úkolem bylo kontrolovat ceny potravin napříč trhem. Při launchi kampaně jsme vyslali 1000(!) agentů po celé republice do všech velkých retailových sítí kontrolovat ceny. Hlavním úkolem komand bylo získat pozornost, což se podle výzkumů jednoznačně povedlo.

Po guerillovém launch následovala s agenty dlouhá ATL kampaň.

ČMSSČEPSE.ONAHOLDT-MobileBudějovický BudvarGE Money BankOBIINGFiskarsmattoniAlef NulaŠkoly.czPerfetti van MelleS.O.S. Dětské vesničkyLetiště PrahaUbrief